David Pokorný

Výsledky České trofeje z Humpolce.


Česká trofej 2005

2.závod

HUMPOLEC

1.5.2005


Divize 1 + H1 + H1a
Průběh závodu Fotografie

Závod cestovních vozů byl započítáván do mistrovství zóny Střední Evropy. Spolu s jezdci divize H1 a H1a tak startovali i jezdci divize 1. Celkem se na humpolecké trati objevilo 11 cestovních vozů.


Výsledky tréninku:

1.Milan Troška 35,74 s/kolo - 81,1 km/h
2.Jozef Zimerman 35,95 s/kolo
3.Roman Vlčko 36,23 s/kolo


Rozjížďky - 7 kol

V rozjížďkách se prosadili především závodníci ze Slovenska. V prvních dvou sériích byli nejrychlejší Milan Troška a Jozef Zimerman.
Josef Petrik, největší český favorit, nenastoupil po problémech v tréninku do první série. Ve druhé sérii se po startu z poslední řady dokázal rychle dostat na třetí místo. Na dvojici slovenských závodníků Troška – Vlčko už ale nestačil. Petrikovi se podařilo vyhrát až rozjížďku ve třetí sérii. Tu však oba zmiňovaní slovenští jezdci vynechali. Součet bodů z rozjížděk znamenal pro Petrika pouze druhou řadu na startu finálové jízdy.
Z účastníků České trofeje si vedl nejlépe Stanislav Marek, který dokázal držet krok i s Josefem Zimermanem, jezdcem divize 1. Sympatický výkon podal i Petr Maršálek.


I.série

Jízda A: 1.Milan Troška 2.Roman Vlčko 3.Petr Maršálek
Jízda B: 1.Jozef Zimerman 2.Stanislav Marek 3.Stan. Horáček


II.série

Jízda A: 1.Milan Troška 2.Roman Vlčko 3.Josef Petrik
Jízda B: 1.Jozef Zimerman 2.Stanislav Marek 3.Tomáš Jánoš


III.série

Jízda A: 1.Josef Petrik 2.Ján Beckert 3.Petr Maršálek
Jízda B: 1.Stanislav Marek 2.Tomáš Jánoš 3.Stan. Horáček



Tomáš Jánoš
Tomáš Jánoš


Josef Petrik
Josef Petrik


Milan Troška
Milan Troška


Finále A - 9 kol

Po startu se na vedoucí pozici dostal Milan Troška, druhý byl Jozef Zimerman, třetí Roman Vlčko a čtvrtý Stanislav Marek. Start finálové jízdy naopak vůbec nevyšel Josefu Petrikovi, který projížděl cílem prvního kola až na pátém místě.
Troška si před Zimermanem vybudoval mírný náskok. V závěru finálové jízdy se však k němu Zimerman začal rychle přibližovat a poslední dvě kola měl Troška co dělat, aby svoji vedoucí pozici před dotírajícím soupeřem uhájil.
S odstupem za vedoucí dvojicí se odehrával souboj o třetí místo. Zpočátku o něj bojovali Vlčko a Marek. Brzy se k nim přidal i Petrik. Pořadí mezi těmito jezdci ale změnil až defekt pneumatiky na voze Stanislava Marka. Petrik se tak posunul na čtvrté místo. Technické potíže měl v závěru i Roman Vlčko. Josef Petrik této skutečnosti opět využil a posunul se na třetí pozici. Vlčko nakonec dojel čtvrtý. Smolař Marek se postupně propadl až na osmé místo.

Výsledky závodu divize 1 + H1 + H1a
PořadíSt.čísloJméno jezdceStrojZisk bodů ZSEZisk bodů H1Zisk bodů H1a
Finále A
1. 2 TROŠKA Milan Ford Puma 20

2. 11 ZIMERMAN Jozef Toyota Corola 17

3. 106 PETRIK Josef Ford Focus 15

4. 3 VLČKO Roman Nissan Sunny 13

5. 52 BECKERT Ján Opel Corsa 12

6. 63 JÁNOŠ Tomáš VW Golf 11
20
7. 68 HORÁČEK Stanislav Škoda 1390 10
17
8. 1 MAREK Stanislav VW Golf 1998 9 20
9. 66 MARŠÁLEK Petr Škoda 1300 8
15
10. 51 ZÍVR Lubor Trabant 900 7
13
Nepostoupil z rozjížděk
11. 67 RÁSOCHA Milan VW 1600 6
12

Zpět na začátek stránky


Divize H3 a H3a
Průběh závodu Fotografie

Divize H3 se oproti závodu v Nové Pace rozrostla o Martina Uhra. V divizi H3a se zase premiérově představil Ondřej Hájek. Chyběl však Jiří Medlík. Celkově tak v závodě divizí H3 + H3a startovalo 10 jezdců.


Výsledky tréninku:

1.Jiří Dastych 34,47 s/kolo - 84,1 km/h
2.Petr Rychnovský 35,42 s/kolo
3.Aleš Křesťan 35,43 s/kolo


Rozjížďky - 7 kol

Pro poruchu stroje do hlavního závodu nenastoupil Jan Soldát. Navíc krátce po startu první rozjížďky odpadli Josef Jonáš a Jiří Dastych starší. Oba pak nenastoupili do druhé série. Přestože ve třetí sérii dojeli do cíle, tak jim tato jediná dokončená rozjížďka nestačila pro kvalifikaci do finálové jízdy. Jediným jezdcem divize H1a, který v Humpolci bodoval, tak byl Ondřej Hájek.
Oproti tomu divize H3 měla pouze jediného „odpadlíka“. Pro technickou závadu odstoupil po první sérii Pavel Dlabal.
První dvě rozjížďky vyhrál Jiří Dastych ml., který se ujal vedení i ve třetí sérii. Ve čtvrtém kole ho však předjel Petr Rychnovský. Dastych ml. nakonec jízdu po problémech s geometrií předních kol ani nedokončil.
O oživení rozjížděk se postaral bojovným výkonem Martin Uher. Zejména, když ve druhé sérii tvrdě zaútočil na Aleše Křesťana. Při tomto kontaktním souboji, který se odehrál na cca 50 m metrech, stihl Uher jízdu po obou březích, které lemují trať, a chvíli jel dokonce i po svém soupeři.


I.série

Jízda A: 1.Jiří Dastych ml. 2.Petr Rychnovský 3.Zd. Sekerka


II.série

Jízda A: 1.Jiří Dastych ml. 2.Petr Rychnovský 3.Zd. Sekerka


III.série

Jízda A: 1.Petr Rychnovský 2.Aleš Křesťan 3.Zd. Sekerka





Martin Uher
Martin Uher





Petr Rychnovský
Petr Rychnovský


Finále A - 9 kol

Stejně jako v prvním závodě v Nové Pace, tak i v Humpolci nejlépe odstartoval Petr Rychnovský. Jiří Dastych ml. totiž ani tentokrát nedokázal zopakovat startovní reakce z rozjížděk a tak mohl jen přihlížet bezchybné jízdě Rychnovského.
S velkým odstupem za vedoucí dvojicí bojoval o třetí místo Martin Uher s Alešem Křesťanem. Vítězně z tohoto souboje vyšel Uher. Pátý s odstupem dojel Zdeněk Sekerka a šestý s jedním kolem ztráty Ondřej Hájek.

Výsledky závodu divize H3 a H3a
PořadíSt.čísloJméno jezdceStrojZisk bodů H3Zisk bodů H3a
1. 4 RYCHNOVSKÝ Petr Tatra 3200 20
2. 1 DASTYCH Jiří ml. VW 2000 17
3. 5 UHER Martin Tatra 15
4. 3 KŘESŤAN Aleš VW 1800 13
5. 7 SEKERKA Zdeněk Tatra 3200 12
6. 51 HÁJEK Ondřej Škoda 1600
20
Neklasifikováni
- 56 DASTYCH Jiří st. VW 1600
N
- 52 JONÁŠ Josef Honda
N
- 6 DLABAL Pavel Tatra 3200 N
- 54 SOLDÁT Jan KMP 1500
N

Zpět na začátek stránky


Své připomínky a dotazy můžete posílat na adresu david.pokorny@quick.cz

Optimalizováno pro rozlišení obrazovky 800x600 . Kódování Windows 1250 .
Odladěno pro prohlížeče Microsoft Internet Explorer 6.0 .


Divize

Divize H1 a H1a

Divize H3 a H3a


Přejít na

Česká trofej 2005


Přejít na

autokros

Sezóna 2004

Sezóna 2003

Sezóna 2002

Sezóna 2001

Autokrosové odkazy